reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Simona Blšťáková

Simona Blšťáková

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som človek, ktorý rád tvorí. Tvorenie pre mňa znamená relax, no zároveň i obrovskú energiu. :-) Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Nezaradené

5 _ Piruxy

Simona Blšťáková

5 _ Piruxy

Otvorila som oči. Slnko svietilo všade naokolo. Po včerajšom mraze nebolo ani stopy. Celý les presvecovali teplé lúče. Hrozivý nočný les sa zmenil na krásny farebný obraz plný štebotajúcich vtáčikov. ​

  • 4. máj 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
4 _ Zmiznutie

Simona Blšťáková

4 _ Zmiznutie

Kôň sa pomaly pohol a ja som cítila ten krásny oslobodzujúci pocit. Vlasy sa mi postupne rozmotávali z upraveného vrkoča do všetkých strán. Vietor sa mi pohrával s každým pramienkom a mňa zaplavovala túžba.

  • 13. dec 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
3 _ Nekonečná cesta

Simona Blšťáková

3 _ Nekonečná cesta

Tretie pokračovanie príbehu o tanečnici Lei, ktorá kvôli naplneniu sna o svojej vytúženej kariére, odišla z domu až do Anglicka, kde zažíva nadprirodzené udalosti, o ktorých sa jej nikdy ani nezdalo.

  • 7. dec 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
2 - Tajomný cudzinec

Simona Blšťáková

2 - Tajomný cudzinec

V druhej kapitole hlavná hrdinka bližšie spoznáva tajuplné miesto starodávnej stavby a objavuje nadprirodzené tajomstvá za sprievodu záhadných bytostí.

  • 6. dec 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
1 - Cesta za cestou k novému životu

Simona Blšťáková

1 - Cesta za cestou k novému životu

Nasledujúci článok je prvá kapitola fantazijného príbehu o dievčati, ktoré hľadalo zmysel života. Pri jej skúmaní cesty k novému svetu, Lea zažíva nadprirodzené udalosti, ktoré jej navždy zmenia život.

  • 4. dec 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu